» Dreams?

Drömmar uppfylls alltid? Om det bara var så...Jag förstår mig inte på saker och ting. Hur allt kan förändras på tre sekunder eller fjorton dagar. Att man kan vara lycklig ena stunden och sitta i skuggan i den andra.
Nånting som verkligen gör mig glad är Kärlek. kärlek till hundra procent. snälla....

Kommer ihåg den tiden på högstadiet, jag hade varit kär i Hjalmar i hundra arton år.
Jag menar det... Han var den rätte, han var så bra. Jag var så olycklig kär i grabben att jag sprack flera gånger om. Tillslut fick jag honom, men han gjorde slut efter Tre månader med ett SMS, ett sms? det var droppen

Mina kärleksbekymmer är helt störda, på riktigt... Jag är så frutansvärt rädd att bl kär efter allt med Lukas. Och efter det när väl du dök upp så shet, det går inte beskriva med ord vad glad jag var, i flera veckor. Din musik gick in i mina nerver och lever kvar där ännu. Du bara finns där, och du kommer nog aldrig förstå hur mycket du betydde för mig på så kort tid. Jag ville så gärna veta mer om dig, men jag hamnade på sniskan av allt och fattade helt plötsigt noll. jag går och ältar allt detta men just för att du är drömprinsen och jag menar det. Det ska andra töser veta, att du är tamefasiken dendär "rätte typen"

yepp

Jag dog förstårt, Jag dog en tag, en minut en dag. Jag tänker tillbaka, alltid, jämt, ofta

Sometimes a song can touch a nerve
That takes me back to you. I miss you a little...
a little too much, a little too often a little more everyday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback