I close my eyes when I get too sad

Skåne påsk alá halland är avklarat. Det har varit ruskigt kul faktiskt och väldans soligt... Vissa dagar!
Men 4-damma gick som på räls, kändes fint och tog två platser men det regnade
och var äkligt väder men tacka cigarrkungen för hans vandrarhem i underbara Åhus,
där borde man ha sommarstuga gör mys. Vill du flytta dit med mig?



Lördag
: Sprint-SM som jag inte fick springa, men jag var flitig hejjare.
Hejjade faktiskt på alla som jag kände att jag ville hejja på och sprang runt
och träffade folk och solen STRÅLADE faktiskt. jag strålade ikapp med solen,
 brukar jag göra ofta och bränner fejset också :/  Kul att träffa Petter också, Det var faktiskt
 väldans skojjs men kändes lite konstigt :/ ( vet att du läser detta )
Han är en ren guldklimp till människa det måste jag säga, en sådan karl till kompis. du sneäll :)

Jao och inget j-cup heller, Och idag spöregnade det, och då menar jag verkligen SPÖregnade. bajs vad tråkigt och blött. det slutade med att man satt i trosor och tröja i minibussen för att torka. de ni ;p

orkar inte skriva mer. men en sak... aldrig sluta lyssna på ashlee simpson. jag tror jag dör vad hennes texter stämmer in på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback