nice to meet you anyway

Nästa gång ska jag vända mig och skriksjunga " DON`T WALK AWAY! " bara så du vet, shet det är det bästa när ashlee sings, dont walk away please please.

Stördaste dagen jag lovar, Lott var helt upp och ner vänd och var störd och carro och jag har mest garvat åt henne hela dagen. osc, frippe, lin och hampus hade föreläsning på skolan så jag hojtade på dem och drog ett snack sedan hade vi muntliga redovsningar på naturen där satt jag dubbelvikt på min lilla bänk och stor skratta på alla ganska bra redovisning fast roliga, jeklar dem satte dendär ribban högt... vad har min grupp att komma med? njäe jag har om neandertalarna, de ni :P

Men dagens bästa är att vi alla fick våra studentmössor idag WAHIIIIIIIII det närmar sig med äkligt stora steg, snart tar jag studenten studenten Malin springer ut på trappan. var är mössorna tjalalala?

wey snart påsklov som lina sa :P och snart får jag träffa alla igen, ska bli kusligt skönt och uppiggande och jekla jekla hurtigt skojjsiskosjjs såattsäga. har inte sett vissa sedan nyårsafton ju. och byta påskägg med flickorna, det är ju tradition

Dags att tillverka ABSOLUT PÅSK 06 " volym 1 "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback