Det är så jag säger det

Introt på Gyllenetiders - Ljudet av ett annat hjärta får mig att vilja hoppa runt som en gnu.
Man kan inte sitta still på leva livet heller. Det är sommar så det bara susar om det.
Ljudet av ett hjärta, och ge mig ljudet av ett annat hjärta
Yeah visst vettni, Och idag är det frilufsdag men jag behövde ge mig ut i blåsten.
Så jag vaknade upp imorrse och tittade på skidorna, Men det var inget skojjs.
Sedan har jag bakat bullar, diskat,  vart rastlös och spelat harpan :/ Tråkis
Men glada dagar och ibland måste man ha tråkigt tror jag! eller? Ha

Jag borde skriva på mitt argumenterande tal men det orkas inte med, kan görat på lovet
Och så svårt kan det inte vara att skriva några rader om vad man ska prata om...
Men vad ska man prata om... rökning dödar? mer idrott på schemat? naow såntdär
har elever dragit år ut och år in, jag vill ha något intressant att prata om. tips bitte?!

glass

Jao precis, det gäller att lyssna på peppiga låtar som
I wan´t  you back med jackson 5 och leva livet
snörvla ner sig i james blunt
digga till johnossi - man must dance
En dag som denna!

One Tree Hill Men jahadå! jag gillart

Imorrn måste jag dessutom till skolan bara för att hämta böcker, Orka!
Men ett beslut är ett beslut och ett beslut håller man! okej?
Måste sluta kolla på sunes sommar

" Jag kan ligga jätte stilla, det lärde jag mig på dagis. Kolla?! "







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback