Follow through

I got a cold hörrni! jobbigt och trist. vaknade upp imorrse med feber men den är borta
nu men halsont och snorig det är jag, jag kan inte gå en meter utan ett kilo papper i
handen :p illa! Men mer tid till OS, såg Anja idag jaja tredje plats det får vell gå då.
hon ledde ju i början ackack!

Idag skulle jag ha haft mitt naturkunskaps seminarium och jag som hade tränat och läst
in det så bra och så går jag och blir sjuk. Men det var konstigt igårkväll för jag låg och läste och tror jag halv somnade eller jag sov inte men vart sjukt rädd av att mobilen ringde men jag sov inte,
och alla lampor var släckta haha, låter skumt jag vet!...


Every night I wonder who do you dance for?


Damp ingen balträningen idag inte, och erik är borta på lovet då försvinner två st till, nån som vill komma och dansa med mig? Moha :/ Over and out

Tänk dej, stå i pyjamasen och se kalla, kalla kristaller smälta, smälta ner.
För solen lyser utanför och skuggor målar mönster
och vintern dör. bitte jag längtar

katedral

Om några månader säger vi byebye katedral stadens diamant

Förresten det är alltid Glada dagar fast man känner sig nere! Alltid


Kommentarer
Postat av: amlis

GLADA DAGAR, alltid ..

din jävel som snor mina saker ;)

2006-02-15 @ 18:46:06
Postat av: amlis

GLADA DAGAR, alltid ..

din jävel som snor mina saker ;)

2006-02-15 @ 18:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback