>> ibland är en dröm det finaste man har

Jag fattar inte vad jag får saker ifrån ibland. jag skriver fel och uttalar saker fel...
Börjar nästan bli pinigt :p
Idag har jag varit halvstudent, varit och busat med lisa och stina hos Frippe och hans
vänner sedan blev det en sväng hem till stina för käk och sedan åkte vi till Flamman
och busade i en annan korridor och chékade hockeyn.
Ganska så skojjsis faktiskt och han som ägde ett rum där var
fetaste göteborgarn till människa. Man blir sådär sugen
på att åka dit och spec när man ser busskorten han hade ha ha. Göteborg ojha

" Kan jag gå med dig hem från bussen?
På fredag kanske, jag kan få biljetter till dansen
So I can shake you, oohoho
"

Boring nu, ingen som vill prata jue...
En annan sak som är så tråkis är att min mobil verkligen
inte kan sköta sig när jag vill att den ska det.
idag la den av bara sådär och ligger och piper.
Orka! need a new one

yeppsi

kyss ingen imorgon
du kan kyssa idag






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback