Jaa! precis

Varför är min svenskalärare dum i huvudet?
Varför är jag förkyld?
Varför hostar jag som en gnu? och sist men inte minst..
Varför är det vinter ute?

Frågor man kan filosofera runt en aning. Gick till skolan imorrse, va tvungen att
hämta några böcker och sedan åka hem. Meeen då såg min mentor/svenska lärare mig
och tvingade in mig på lektionen så jag var tvungen att gå ändå... hon är störd! på riktigt.
Och sedan fick jag panik när jag satte mig vid stina och hon säger:
" - sätt dig inte närmre!!
  - Nehe varfrör inte då?
  - jag har maginfluensa! "
Men gasch it! vad är det för klass jag går i, jag sa åt henne att gå hem för jag och dom
andra vill inte bli smittade. vad positiv jag låter va? Mmm jag vet. jag är lite depp tror jag.
Måste ha lite sol, bus, mys, och tjoa! Livet leker vidare jahadå.. med en förkylning dock


Like lovers do
I wanna feel that way
They lose themselves for days
And I need to feel, I need to feel that way

återfall, måste bädda ner mig igen. jag orkar inte vara sjuk på en fredag kväll, jag orkar inte det! nu blir jag ledsen!! Help me I´m dying here. kan nån ringa vad som helst jag har tråk...

Hahaha vilka fynd man kan göra Malin & johan Jukola 2,5 år sedan
Hahaha

( 23.12 )

Över elva! Denhär veckan är min tråk vecka och nu har jag lov jag ska nog börja spara pengar så jag kan börja göra roliga resor till roliga personer, för då slipper jag tråkiga Linköping! jahadå
nae nu ska jag lyssna musika inne på rummet ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback