Lyckorus

Jamen Ja! en vecka sedan jag skrev för schyvingen vad dåligt
Men ah en vecka, vad har jag gjort?
Vart i göteborg, vart i skolan, fått en bula i huvudet, sagt min åsikt
till min cp svenska lärare, pratat i telfinken, tränat och vart tråkig!
Jag menar det, jag har varit tråkig. Känns som jag har varit iaf
Men för all del, det är en pytte liten shetsak, jag är Glad men trött

Trött? Mmm! Jag kan inte sova på nätterna, för att jag ligger och tänker på
så himmla mycket, ligger och vänder mig också. Men det är sånt jag gör.
inatt ramlade jag nedför sängen nästan. ackack måste binda fast mig snart
så jag inte ramlar och slår mig.

Imorgon? Alla hjärtans dag..
brukar vara en trevlig dag, det brukar det.
jag undrar om den blir det imorgon också
rosor och såntdär snackar alla om.
Jag känner då att det räcker att tänka bra och mysiga
tankar om dom man gillar. skicka några sms 

Jägarns vad ointressant. En dag med massa hjärtan
lika glad är jag ändå, vilken dag det nu är ;p

hjärtan

You! You are my valentine in the back of my mind



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback