Mr. Moon?

But I know everything changes from day to day don't be afraid


(19.00 )
Guldregn
>> Björn Lind är verkligen en klippa. min nya idol :P Ujuj grymt gjort!
 Liksom Fredriksson och nu Anja på guldpallen. vilken dag med svenska medaljer.
Har degat i tvsoffan heladagen. eller nae jag var ute och handlade i snöstormen förrut...
kallt som sate och massa toksnö som virvalde omkring. sånt man får ta ibland =)



Imorrn blir det Motala och hälsa på karin och Augusta weheys! den ungen är tossig.
ska bli kul att få träffa dom, var ju ett tag sedan såattsäga...
En annan sak som jag bara inte får missa är One tree Hill =)
Jag är som besatt, får inte missa och ikväll är det OC jamen Jaa-a!

Sing with me somehow
Can you hear me now?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback