Underneath you clothes

Ibland kan inte känslor styras. Dom far iväg åt alla dess håll.
läskigt men sant. I helgen ska jag till Göteborg och träffa petter.
Blir nog trevligt. yies

Idag har det förövrigt varit en väldigt stressig dag.
började med samhällskunskap och jag hetsade igenom
cdromskivan om aids tills en cp klass skulle ha hela jekla
datasalen för sig själv fast det fanns platser över till mig :/
jaja dagen fortsatte med svenska mojs och sedan naturkunskap
SEDAN idrott, den var ganska tråkig idag. första lektionen
och vi är bara tre tjejer och typ tolv killar. jaja ska nog gå fint.
Men vi lär få göra massa killiga saker och dom är så tävlingsinriktade
hela buten :/ jobbigt, dom måste vinna vinna vinna

och sedan balträning med Erik och hela ljunkan/birgitta denna gång.
det var lite klurigt och svårt men man kommer in in det. jag ska inte trampa
på Eriks tår jag ska inte ;p

Och snart kommer systeryster hema från istrael, wieewiee kul att se henne
saknar henne ju!

Poss på er

Malin

Its you, you make me smile for a while..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback