Your body fits me like a glove

Right Here, Right Now

>> Saturday looks good to me 
      Ny dag nya möjligheter. titta på damers staffet idag. ahwiee vad spännande 
      det var. när hon gick ut som trea med brons i handen och stakade sig upp
      till första men när den tunga backen kom så tappade hon och tappade
      sedan bronset på upploppet. Men fy vad spännande och duktigt.
      Sverige allså. tappert! Annars har jag gjort en hel fixning av min kropp;p 
> duschat
> tvättat hår + hårinpackning
> raka benen 
> peeling
> smörjt in mig med kokoslotion
      Jag luktar nu som en kokosnöt =) Och snart är det nog dags för en fikapaus
      med sockerkaka och kaffe. chill vad gotti allså. Sedan ska jag ringa och fixa skjuts
      till ikväll då det blir schlager kväll hos Ruhlander. Det brukar alltid bli lyckat och
      blir nog det ikväll också tror jag. Men partaj skulle också sitta fint.
      Yies nog hade det suttit fint med en sådan tillställning som petter och dom
      fixar ikväll, lite avis blir man men nehedå jag klarar mig Ha ha

Right now >> Coffee break with spongecake and cupcake.
                                                        yum-yum










   


Kommentarer
Postat av: mäL

hihi hej hej,..menar du broms? haha om vi snackar medaljer så är det ju brons det heter ;) kraam

2006-02-21 @ 15:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback