Need som fine wine

And you, you need to be nicer..

har sovit som en jekla ekorre inatt. kunde inte somna.låg och tänkte på min framtid :/ vad fasiken ska man ta vägen efter studenten, okey jag ska jobba och resa men sen? plugga vidare, jobba?
jag får liksom Panik. efter den 16:e står jag där utan pengar och utan en skola som man typ gått till 5 gånger i veckan för att träffa alla fina människor. jag kanske aldrig mera kommer se den personen eller den sen, scary. Men nu är ju jag en grubblare och grubblar för mycket och specielt på fel saker;p

Skola snart > damp! har nyheterna på samhällen, och det kommer vara så dåligt för jag är sämst på sånt.
alla ska läsa den och jag usch vad tråk, men yeah sedan psykologi iof det är skojjs, men den håller på till 17.00 :/ orka åka direkt till träningen. men så får det bli.

hanni

Hanna
, tack för sms:et. saknar dig din Tokis

JAAAAAA Malin Carlsson är klarer för ikväll, missade iof träningen men det får man ta. Lite av arbetet är klart, har hållt på sedan 17.00 då jag förövrigt kom hem från skolan. bajs vilken dag! är helt jekla slut allså :/ Men mja det enda jag har också säga efter denna dag är "Grattis Malin", Snygga byxor jahadå, rutigt är ju schnyggt det också. japp!

På psykologin skulle vi lista upp dom 5 bästa Lukterna, färgerna, smakerna & ljuden :
Färg> Rött, Svart, Blått, Vitt, Grönt
Lukt> Lukten som blir av när man tänt en grill på sommaren,
Killar som luktar gott (som har någen god parfym på sig,
 Lukten av glass när man går förbi bossesglassbar, regnlukt
Smak> pecannöt glass, Te, Pussar som smakar gott,
 kebabpizza haha
Ljud> havet, vågor som slår mot klippor, Musika,
regn som öser ner mot altantaket

Jag längtar till sommaren, då förvandlas Malin till en karokedrottning
karokebrud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback