This is it

Ha det sjuka är att jag bara går och längtar till våren. Måste nog sluta längta för allt blir bara till besvikelse :/ Please, en liten glimt av våren kan man vell få? fast iof det dröjer tills man kan få gå i ballerina skor och tröja, iaf vårjackan Haha, jag är sjuk svar: Ja!

Tträningslägret avklarat också, i helgen var det träningträning i södertälje. det var skojjs men jobbigt. så mycket snö att benen brast var 10 meter =) men bra träning och vandrarhemmet var mysans
Lisa fyllde 19 i lördags också. så det firade vi med att ut och äta i södertälje.
Men det stora problemet var att hitta ett ställe att käka på. vi gick runt i säkert 40 minuter efter
en vettig resturang. vi hamnade på nån jätte gotti pizzeria som gjorde mexikanska och italienska pizzor
Mumma var det ;p yepps

Denhär helgen kanske det blir ett göteborg besök till Petter och äta glass ;p
Får se helt klart.

Love can´t  bring me down

Nee nu ska jag ha glada dagar, och jag är faktiskt på topp.
Dags för skolan nu snart också. Rättskunskap JA verkligen jaa-a ;p eller nae

whats the color of love?

Du är söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback