Walking in the winterwonder land

Kylan har trängt sig på igen. kinderna blir sådär rosénröda.
Himmlen är klarblå och solen sken idag. Lycka är det enda ordet.

fest igår & balträningen idag. två skojjsiga saker i en smäll.
Gårdagen vart lyckad. kanske en aning för mycket förträning
så jag fick bamiben på dansgolvet

" Han är randigtröja ser bra ut fast han har fula skor "
" Azz Azz allså " ellerhur emma? ;p
" den kommer den kommer nu kom den " ida och malin på en buss, jahadå sådana är vi helatiden

Walking in the the Winterwonder laaaand ( Emma & Malin + bakgrundkör )

VinterMalin

Tråk kväll tråk kväll, inget vettigt på tven och inget vettigt att göra.
jag kan inget annat än sitta här och snora näsan av mig.
bahu!

Imorgon är det skola, jag orkar inte riktigt. Men vafasiken det är glada dagar,
och man får helt enkelt ta vara på dom dagar man är i skolan. sedan tar ju allt slut
helt plötsligt! ack ack

Åh aldrig glömma 12 augusti /  Where the action is <3
Sommar / vännerna / gråt / skratt
Det var en av dom bästa dagarna, så jekla mycket känslor


ta mig till kärlek


Hon var vell kärleken han var mitten av en hurricane
Mitten av en hurricane, en dag till
en dag till
en dag till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback