Well, I bet you look good on the dancefloor

Stupid sunday song, Söndag? redan.. det var ju nyss måndag.
och nu är det bara fåtal timmar tills det är måndag och skolan
sätter igång :/ shet. jag orkar verkligen inte. Men på söndag
börjar balträningarna, ska bli shet skojjs.

Men idag har jag verkligen inte gjort någonting, mest chillat, sovit
ätit, vart och tränat. tråk dag helt klart. Mor och far kom hem från göteborg, känns skönt men ändå inte.
har varit helt najs själv men jag är så mörkrädd att jag inte kan sova på nätterna.
och inatt så droppade det snö på fönsterbläcket haha;p så det hördes i hela huset typ
scary.. Yeah hoppas att januari/februari kommer gå snabbt, jag vill ha vår, sol och lite värme;p

> Yiesallså




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback