You got the Love

Så var det Torsdag, Igen! Känns som det alltid är torsdag. fast ja jag inbillar mig vell, som vanligt.
skolan var tråk men jag klarade mig igenom.
Det bästa är att jag har ledigt imorgon.så himmla skönt, måste få sova. har sovit grymmt dåligt
och väcks på natten av sms, haha. fast det är mysans. sms är underskattat. yepps!

Ge mig en kyss innan du går
att bygga en dröm på


Jag filosoferar så jekla mycket. jag tänker och tänker och försöker komma fram till något vettigt.
men jämt blir det fel. Det är verkligen inte lätt när det är svårt, så är det bara.

Tjos

Kan du älska mig som raketen älskar explosionen?




take my hand and walk with me
whats going on inside of me?
right here right now








Kommentarer
Postat av: Hanna

Yeah, jag med :) Jo allt är fint. Ska du till Australien? Bye

2006-01-27 @ 18:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback