Still alive

Feelings that grow stronger in the dark will be lost in the light?


My head is spinnin but
My heart is in the right place
Sometimes it has to have itself a little earthquake


sovis
Jag är trött! Det var jag i sommras också, och bränd i ansiktet =)


Känslor är så komplicerade som dom bara kan bli ibland...
jag är så komplicerade och glömsk, ibland så tänker jag inte efter, vad jag säger och tänker utan det bara pluppar ut. Men det konstiga är att alla tycker jag är så generös och snäll ändå, och tror dock
att jag aldrig kan vara sur och ledsen. ledsen kan jag vara, ganska ofta... och det är så skönt att
vara det ibland. Men roligare att vara glad såattsäga. och det är jag sprudlande mycket.
skönt att veta att jag är sådan person igenligen. Men nu måste jag sluta snacka om mig själv!

Jao, FN-rollspel i skolan nu. ruskigt skoj är det också, mitt nicknamn är
 "Ronaldin who?" och är Brasilien.Yeah det är hett, längtar till helgen bara.
och veckan har gått så snabbt. för en vecka åkte jag till Petter i Göteborg ju, allt går så snabbt :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback