A little too much, a little too often

Sommar sommar och sol, havet och vinden en doft av kaprifol? Ha..
Vilket skämt, sämsta sommar vädret på år och dar, undrar när solen vill komma fram på riktigt.
Utan att gå i moln eller släppa ned regn. Jag menar.. det kan ju inte hålla på såhär i evigheter
man börjar ju bli gråhårig såattsäga. Tragiskt! det var en bra vecka med O-Ringen iaf, jag lever alltid som i en drömvärld när jag är med alla orienterings töser och pöjkar! fast det regnade iörjan av veckan förstördes ingenting. Det var bus, fylla, skratta & mys. mysfaktor 102 % säger jag bara. Saknar redan 5-dagars wahhh!

Fredrika&Malin6:etappen kan börja

Annars var det fest i lördags, det var gör skojjs att träffa emma & ida.. jag blir ju alltid så glad
när jag ser dom två.. synd bara att jessi inte var med, henne saknar jag! Men snart så =)
=)Malin & Ida goes YES!

Resten av veckan blir att slappa, var på marknad igår med mammsen och pappsen och busade lite med hildur och stibo igår. Men sån är det, jag drömmer mig bort till andra saker. Drömmen om seglarpojken, solvarma klippor och en eka..

blackandwhite
Drömmen om kärleken och att få någon som håller en i handen

Kommentarer
Postat av: Agnes

Det var askul att springa in i dig på Signalen... har kollat in din blogg ett par gånger, tvekat om jag skulle skriva något eller inte... menmen, jag tycker att det vore jättekul att träffa dig nån dag, som du själv sa, ta en fika kanske?
Ha det jättebra^^
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback