And I don't like to have the rain on my shoes

Vädret vill inte ge sig.. Det dåliga vädret bara fortsätter och fortsätter, Men vad ska man gö? Imorrn är en ny vecka och jag börjar på mitt nya jobb, ska bli lite intressant faktiskt, säkert mycket att lära sig men det blir najs.. är sugen på att börja gå upp på morgonen och åka nånstans och jobba av sig, tjäna lite fett med pengar och glassa.. Alla verkar vara trevliga där iaf. Nog med det händer det ju lite i linkan nu i veckan.. blir trevligt!

utgång igår! fattar inte att jag kunde bli drunk på två öl och en drink? gick runt och garva och allt och alla, träffade mossberg och martin och hjälpte en vän i kärlekskris.. sedan vart det att skjutsa erik på pakethållaren till tannefors och sedan hem till gösvägen.. vart en sen natt men whata liksom. är snorigt trött idag men det är bra att man har datorn och tv-n att softa vid..

43214-46

Igår var det även dop för lill jesper. Mys var det att träffa lite släkt och vänner.. Men det var grymt varmt men typiskt oss svenskar att klaga över allt ;p

43214-47
 
Skönt att bara få vara hemma och slappa och få fina sms! tack ska du ha grabben, du piggade upp min dag. Och att du hade kvar bilden från vår tur till solnedgången - Me like


Kommentarer
Postat av: Agnes

Tja!
Det kanske är fikadags snart... Finns det någon dag i veckan som kommer som passar dig bra? Ha det underbart:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback