I don´t wanna dance

Caffe latte på amfitryon? buss 31 eller 30 till stan eller bygdöy? bad vid Huk? parkgrillning i vigeland? holmenkollen härrjning? Mys eller fest hos E-J-I? Sovning hos Linnea? Girls on tour till Ullared-Tönsberg-Hemsedal-Stockholm, badning i Pool? Maria myrberg? Champangedrickning i källaren? 17-Maj härrjning? Delideluca? Mosqito(Haha), Sköyen(höyer,Ica,kaffepikerna,mc-d,shoes) karl-johan? mövenpikk? American bakers? Akerbrygga gluttning? malin börjesson? Öltältsdrickning & härrjning i sollipark? Kostymman som hämtar burkar? My room nummer one? Brunost? Prim? nesöya? Linnea Mättävaino?

bruds

Damn it.. varför tar allt slut! Den bästa tiden i mitt liv var året i Oslo.. alla låtar jag förknippar, det är helt sinnesjukt. det går inte att beskriva med ord, men med tårar.. hur mycket det betyder för mig. Mitt liv sitter fast i den staden i mina nyblivna bästa vänner. Ni kommer alltid stå en nära.. Och det roliga var att emma, ida och jessica också delar minnen med dom tjejerna! Vem glömmer linnea som kör som ett galet monster? inte jag iaf, Men Men allt tar slut men jag har dom kvar, kvar i mitt liv.. fast jag inte kan träffa dom så ofta..

Nu i helgen blir det fest och avskedsfest för stina och ina, det blir grym skojjs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback