Shine your light through the hearts of stone

Please let me try, get me through to your love. And please let me sigh. You know I've tried,
But I never find my feelings for you. So please let me try

hjärtaoslo

Idag saknar jag Oslo, mitt liv har ju vart där och är fortfarande där. Har suttit och tjutit i över en timme. Förstår inte att jag bodde där i nästan ett helt år. För exakt 1 år sedan satte jag mig på tåget och åkte till min aupair-familj och hälsade på.. För nästan ett år sedan så packade jag hela bagaget och drog till oslo. Den bästa tiden i mitt liv. Kan knappt inte titta på bilder, jag blir depp. Jag kan fortfarande känna lukten i näsan första gången i huset, första hamnlukten och hur det luktar på karl-johan. Jag saknar shoppingturerna på Majorstua och jag saknar mitt sköyen..

oslo-sommar

Missing oschlo. Never gonna loose my feelings for that city!


Idag har jag annars mest slappat, vart nede på arbetsförmedlingen men orkade inte stå i kö i 30 år så jag åkte hem och köpte glass ist ;p Mycket bättre.. Just nu känner jag att jag inte riktigt orkar nånting, kroppen & huvudet är matt. Jag önskar bara att jag fick nånting som gjorde mig sjukt glad. Man blir lite depp nu efter 5-dagars och allt härrj. Men saken är att I need some love. En hand i min kan man säga..Men det händer vell inte som vanligt. Det jag tänker på är seglarpojken, jag vill träffa honom men nu vet jag inte riktigt längre. behöver träffa jessica, emma & ida. Leka med dom och gå ut. I need my friends! Stina jobbar, amanda lallar runt och fredrika jobbar på westcoast. Åh alla är borta!

Men man får tänka postivt, man är ju inte bortglömd såattsäga.. Man träffas ju alltid. Hörde att MäL kommer hem snart, ska bli kul att träffa henne och sedan är det ju party den 24:e blir naj det också.. Men seglarn får gärna höra av sig, det skulle höja mina mungipor ett snäpp :)

shineyourlight
Hey shine your light on me boy


Kommentarer
Postat av: ruhL

Men vadååå, ska du inte tillbaka till Oslo?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback