All I want for christmas is you

43214-72

Fetmarkera det du föredrar...

Pepparkakor - Lussebullar
Skumtomtar - Knäck
Ischoklad
- Marsipan
Köttbullar -
Prinskorvar
Julkorv - Julskinka
Lax - Sill
Revbenspjäll - Janssons frestelse
Paradis -
Alladin
Rullsylta - Pastej
Glögg - Julmust
Rödbetssallad -
Dopp i grytan
Ris a la malta - Risgrynsgröt
Äpplemos - Senap

En liten skojjsans grejja. Julmat är faktiskt riktigt gott, om man äter det en gång per år. Annars blir det inte gott. Varje år efter julafton blir min mage så stor så jag nästan spricker, jag äter tok för fort och tok för mycket. Oftast är det jag och min kusin som bara äter och äter tills vi storknar ;p men shetsamma, julmat som julmat. Borde förresten börja köpa julklappar snart, det är fasiken på tiden, men jag orkar inte julruschen, jag blir stressad. Stressad blir jag av lucia på torsdag också. Hade precis lucia träning och allt ska klinga som bara den och alla Altar var inte där heller så fick ta dom stämmorna helt själv, men det gick som på räls. FAN vad jag hatar luciasången " drömmar med vingesus under oss sia, tänd dina vita ljus santa focking lucia " Sorry altså ;p kan inte rå fört, men gruppen är härlig och karin är underbar. Alltid lika kul att stanna kvar hos henne och dricka kaffe och spela paino och bara vråla till julsånger och andra finurliga sånger. me like! Annars rullar det på, begravning snart också, känns wierd att du inte finns längre. har många minnen utav dig, det har jag. Kommer bli hårt att sitta på kyrkobänken. Men du, du får ju vila i frid nu och inte känna någon smärta. saknar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback