Årets

En årets lista är ju alltid najs, ikke sant?

Årets häftigaste: Måste vara min, Marias, Linneas & Maries resa till hemsedal 1:maj helgen, det var så otroligt häftigt och bara vara där och vara "fri" fri som en fågel, inte bry sig om ett enda skit. Sjukt häftig känsla

Årets värsta: har två saker där, för det första min aupairfamilj när dom skulle skiljas först och sedan sommaren, när det regnade så mycket usch usch.

Årets Oh no! : Malin Börjesson ramlar i nationalteaterns fontän, roligt men mycket Oh no ;p

Årets skada: Jag "somnar" på en locktång och får första gradens brännskada

Årets politik: det orkar jag inte bry mig om, men det kan få vara med här ;)

Årets resa: Roadtrippen till Sthlm och sthlm-winterjam med linnis och Malin ;)

Årets hemsida: You Tube, helt klart. Eller hur? nyllet räknas inte med

Årets förening: Linköpings OK? haha

Årets idrottsinspiratör: Charlotte Kalla? heter hon så? sjukt duktigt skidåkare och så ung, inspirerande!

Årets film: Ja eftersom jag och maria jämt hade film kvällar i hennes lägenhet i Oslo så måste jag säga att årets film för mig är "sweet home Alabama"

Årets sämsta livsmedelbutik alla kategorier: Bunnpris i norge, helt klart. trångt och inte så billigt som man tror det ska vara.

Årets hatmusik: "alla som inte dansar är våldtäcksmän" ?

Årets roligaste provokatörer: Stekarna som sprutar champagne. ´"det stekar, det är sol, det steker" haha gash!

Årets mest glädjande nyhet: Jag får fira ett roligt nyår, vet att det kommer bli ball och inte blir som alla andra år hemma i linkan.

Årets förort: Grorud i Oslo eller kan man säga grunerluka?

Årets svenska skiva: Elin Ruth sigvardsson

Årets TV-serie: One tree Hill

Årets melodifestivalminne: The ark i melodifestivalen, det var ganska så festligt

Årets storm i ett vattenglas: Tänkte på det här med växhuseffekten och vad alla politiker och land gör åt det, värsta stormen runt det nu ju?

Årets mest ouppfostrade: Alla norska killar som beteer sig som barnrumpor och är 27 år

Årets mesigaste: Finns alltid någon, nämner inga namn

Årets bakverk: Linneas födelsedagstårta =)

Årets teknik: jadu? säg mig det

Årets färg: svart och vitt?

Årets bästa konsert: Petter i hemsedal, värt som bara den

Årets jobbigaste fråga 1: Vad sysslar du med då?

Årets jobbigaste fråga 2: vad ska du göra i höst?

Årets jobbigaste fråga 3: Vad ska du bli i framtiden?

Årets häxjakt: Mellandagsrean kan man tänka sig? jekla häxjakt efter kläder i alla dess former

Årets tesort: Lakritste

Årets äventyrerska: Jag själv haha

Årets Party: Linneas födelsedagsfest i septemer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback