December, har du nåra hjältar kvar?

När alla lyssnar på dig
Kan du beskydda mig?


Söndagar, damn vad söndagar är tråkiga.. varför e dom det? inget bra på tv och jag som är msn nörd kommer typ sitta här hela kvällen! gash it..Gårdagen var iaf sjukt kul. Släkten var och firade mig och vi åt massa god mat och tårta, tårta är nog det bästa som finns nästan. Efter allt firande drog jag upp till LOK-gården, för där skulle det vara elitfest.. jorå det var ganska kul faktiskt. Maten var iaf sjukt god och karoken var rogivande. Resterande kan jag nästan ta bort, det var inget vidare att hänga i julgranen. 

Hela kvällen så gick jag runt och kände att det fattades nånting, nånting som inte stämnde. Tror jag kände mig ensam, jobbigt ensam.. Riktigt vinterdeprimerad. Saknade någon att titta på, nån att krama, hålla handen eller få skjuts hem på pakethållaren av. Jag saknade kärleken igår kväll.. Den stora kärleken. Vart är du?
Åkte iaf hem tidigt, skönt att komma hem. Dock somnade jag inte tidigt utan sjukt sent. Prata aldrig i telefonen med nån göteborgare ;p Eller kanske borde jag påpeka att inte snacka med mig för jag bara babblar på utan stopp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback