Födelsedagen

damp vad jag älskar min vänner. Gårdagen var toppen men mys på morgonen med frulle på sängen och mor och far som sjöng. Presenter öppnades och telefonen ringde och pep hela dagen - Lovlie ;p
Träffade även min sanna på stan igår och satt och mös med en latte på santinis och så hängde jag såklart på låset till systemet haha han i kassan gratulerade mig och även dom två damerna som stod brevid mig och dom gav till ett riktigt skratt haha. Det ska vara kul att fylla 20 årar, det säger jag..

Senare på kvällen gjordes det iodning för mottgning av syster och hennes pojkvänn och min kära kompisskara fredrika, mandi, lis, hannie, saal och sanna kom för att äta mat och tårta och supa till med massa vi. stämningen var perfa och mor och far bara satt och skratta av alla tjejröster och snack som vi la av högt. Efter allt mys drog vi ner mot Linus lya i tannefors för vidare pre-party och slänga kängorna och riktigt parta loss på riktigt ;p Väl salongsberusde drog vi in mot stan men tappade för ett tag bort en del av gruppen.. lyckligt nog fann vi varandra väldigt snabt och gick in på Platens. Där inne möttes vi av paket som delades ut, massa paket. Jag fick en mössa, kepa, kylskåpsmagneter och en badanka, alla var faktiskt av fina märken.. inget slask alltså. Eftersom det var sportif som hade julfesten där inne. Vi tog även emot ölbiljetterna och festen kunde börja. härrjandes runt av musik och vänner var musse från rallarsving där och dj-ja haha, Malin bölev fullare och fullare tillslut blev jag omhändertagen av linus och fredrika som satte mig i taxi ( eller ah limosin fick jag åka ) det ni. chaffören öppnade tillomed dörren för mig när jag skulle kliva ut. mina ben var som bamis ben med det går bra. Man fyller bara 20 en gång och jag hade så sinnesykt kul. jag la av kommenteren innan taxi resan hem " Fan jag ska aldrig mer fylla 20 år, det är skönt att jag aldrig mer gör det " haha Owyeah lyckad kväll var det ändå. tack för ni vänner gjorde den så underbar ;)

43214-69

43214-68

43214-67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback