Glade jul Hellige jul, engler daler ned i skjul

43214-81

Jag drar en dagens, Alltid lika kul!
Dagens humör: Humöret är uppåt, vill dock ha snö

Dagens mående: Illamånde pågrund av kebab och chips ätande

Dagens borde: Sova typ nu? mina sovvanor är cpsjuka
Dagens frisyr: Störd, körde med mittbena idag faktiskt haha
Dagens klädsel: Sjukt slappt, orkade inte riktigt klä upp mig idag

Dagens planer: Att sova, men att sedan vakna upp och shoppa julisar
Dagens materiella vill ha: nya skidglajjor, varför har jag för litet huvud?
Dagens längtan: Idre here we come
Dagens fundering: Vad händer på juldagen någon? jag är helt borta
Dagens beroende: Julmust, julmuest måste vara världens bästa ;p
Dagens tråkigaste: handla julklappar, fan vad jag hatar att gå runt och runt
Dagens tidning: Corren självklart, läses varje morgon
Dagens låt: Elin Ruth Sigvardsson - How do you dug your own grave

Fredag vare, eller nu är det ju lördag för att jag är nattuggla och hänger här. Men dagen har vart väldigt mys men stressig. Började med att jag kom hem inatt från julfesten, kastade mig i sängs efter ett långt natt samtal från skåneland och dök ner mellan täcket. vaknade vid halv 8 och var sjukligt pigg.. jag? pigg? måste vara nått fel på mig. Men jag steg upp då och hittade inte pappa, fast han var ledig från jobbet idag. Så mja sätter på kaffe och brer ett par skivor och sätter mig med corren. Pappa kom hem seda och vi myste och lyssnade på julmusik. Me and my pa, love it! därefter hämtade vi upp mammsen på jobbet och drog till stan för att köpa julklappisar, sjukt ovärt för jag hatar köer och så blir jag så stressad för att hinna med allt. Kom hem sjukt seg och köpte kebab som gott nog slukades i för att sedan hinna väg till Sanna. Sanna Sanna Sanna, damn vad jag älskar henne. vi kolla film och drogade ner oss med julmust, chips och popcorn. Nu har jag dock rullat hem och sitter här. Borde sova? Ja det borde jag och jag ska görat. Imorrn drar jag iväg till kusinerna i borensberg, det blir mys. God Jul gott folk =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback