Ibland blire bara så att jag slänger in en not här och där

Tidsfördriv


Hur svarar du i hemtelefonen?
Aah det är Malin
Hur svarar du i mobiltelefonen?
Ah hej det är Malin, annars HEY!
Ringer det mycket till dig?
Sådär, lagom tycker jag allt
Ringer du mycket?
Mja faktiskt, bad mucho bad, höga telefinkräkningar
Vem ringde du senast?
Mammsen
Hur mycket pengar har du?
Typ pank, eller njaä inte helt
Senast kramat och när?
Lovisa nyss faktiskt
Antal timmar sömn inatt?
8 timmar faktiskt
Sov du ensam?
jao jag gjordet
Vem sov du hos senast?
Eh fredrika tror jag
Vem sov hos dig senast?
Jadu måste vart kusinen krille när han inte kom hem från linkan
Vem vet mest om dig?
Fredrika
Vem vet du mest om?
Sofia
Vad ser du fram emot?
Jul och nyår, mest nyår i Idre
Vad vill du ha just nu?
Pengar ;p
Vem hånar du?
Pappa ibland, FY
Vem längtar du mest efter?
Vene Oslo bruttorna, helt klart
Vem vill du helst slippa?
Mja finns en, nämner inga namn
Vem stör du dig på?
En person, men det går bra alltså
Vem vill du sova bredvid inatt?
Min rutiga kudde, me like haha ;p
Vilken buss åker du oftast?
210:an is the shit!
Vilken årstid är det nu?
Vinter
Anser du dig själv snygg?
Jamen självklart haha
Har du varit kär?
Ja...
Är du kär nu?
nejps
Är du en bra partner?
Får hoppas att det blir så nångång
Har någon varit otrogen mot dig?
nejps ikke
Har någon varit otrogen mot någon , med dig?
 nae ikke
Har du varit otrogen?
Aldrig!
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
Jag blir nog faktiskt oftare uppraggad, believe it or not
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Absolut
Vad åt du senast?
åt mat ist
Är du polare med grannarna?
Njae, sådär
Har du varit på ett party?
jahadå flera gånger om
Har du varit utomlands?
Jepps
Var är dina syskon just nu?
på jobbet eller i skolan
Vilken tid gick du upp imorse?
vid halv 10 tiden
Vad gjorde du kl 2 inatt?
jag sussade med lampan tänd, glömde släcka i taket
Vad är det första du gör på morgonen?
Går på toa, helt klart
Vad ska du göra efter det här?
Dra upp till LOK-gården för att ta hand om fikat och hela fadderullan, BORING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback