Jag har alltid vart en drömmare

43214-83

Idre here we come! Wihu bara 3 dagar kvar nu innan vi drar upp hela gänget. Jag vet att man inte ska ha värsta förhoppningarna med jag vet att det här kommer bli kul, jag vet det. Vi är så pass många att det finns alltid någon och busa med och skratta med. Dock vet inte jag hur jag ska få med mig allt, och jag lovar.. det är inte mycket saker jag har tänk och ta med mig men mja, vad ska man göra? jag vill inte frysa och jag vill inte se ut som en gnu i backen. Skitsamma hur man ser ut i huset men i backen då är det glidar style som gäller ;p Det blir fint, jag ska även inviga mitt fina nya fina underställ som jag är helt såld på, ljusblått och stiligt jag ska glassa runt som bara den. och nya snowboardskor och snowboard så nu ska den bara testas i backen, jag längtar.

Det ska bara bli så otroligt skönt och komma iväg, bara komma iväg nån annanstans, bort från linköping. Bara åka iväg med vännerna och ha kul, dricka bärs och skratta. Jag behöver det, behöver rensa hjärnan på onda tankar och skit som har samlats där allt för länge, jag vill inte ha sådana tankar i mitt huvud. jag bara går på en rak linje helatiden, väntar på att falla ned men det gör jag inte.. samma gamla visa helatiden, det tär på mig. Så semester med vännerna är toppen.

Men det är något som fattas, en pusselbit till mitt hjärta. Jag ligger i samma hav och simmar dag ut och dag in. Du fattas, vem du nu är. jag saknar dig, vem du nu är. Jag har tappat mitt leende, jag kan inte hitta det? snälla ge mig det tillbaka. För jag vet att jag mår bäst av att vara glad, glad helatiden, göra andra glada. Jag blir glad när du är glad. Jag vill inte såra dig. Jag vill inte sätta dig i obalans, som jag gjort förrut. Jag kommer aldrig mer göra det. Jag har alltid vart en drömmare, jag har alltid haft mitt huvud uppe bland molnen och nu när jag kommer ner, vem ska fånga mig till den trygga marken?




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback