Svettgympan

43214-75Japp jag lovar, så här ser det ut när jag är på svettgympan. svarta byxor och ett rött linne, jäla identisk människa alltså. Dock får jag skaffa länge hår om jag ska kunna komma upp till hennes nivå. Men det är lungt.. jag och mina vänner är hetare ändå ;p Gympan är ganska kul. Lovisa är där och så sarah, men sarah är så sjukt envis men hon flabbar så mycket så när vi ska göra "trippelgymparyggarmhävningar" ( ja alltså den är krånglig den övningen ) så flabbar vi helatiden. Men musiken är najs och det är lite "pump it up" musik på det hela så det glider på alla 4 varv som vi kör. Ibland saknar jag nästan rietz gympa övningar, tro det eller ej. Eller vafan nej det gör jag inte. Men jag saknar Fredrika men mest saknar jag stina, och som mandi redan nämnt landar hoin på arlanda imorrn. Weheys ;p


Hemkommen från gympan vare ja, möttes av en lukt när jag stod utanför dörren.. mamma bakade bullar, kan det bli bättre? jahadå nygräddade bullar pressades in i Malins mun och nöjd och belåten gick hon in i duschen. love it ;) dock somnade jag på soffan så nu är jag pigg som en lärka, eller säger man kanske mört? jaja gud vet..

Nu ska jag inte blogga längre, det får bli såhär lite oseriöst. njut av bilden på mig själv som sjukt snygg där uppe haha ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback