Ibland får man vara små sliten

Sjukt jekla seg, vet inte hur många gånger jag ställde om klockan på mobilen i imorrse, först 7 sedan halv 8 sedan 8 och sedan halv 9.. Då var det dags att stiga upp. Jag var tvungen att dra in till stan till 10.00 för att träffa en syokonsulent, tro det eller ej men hon var grymt bra. Gick igenom tänkbara universitetslinjer och hur man söker bostad och mojs. tack för den, det behövde jag. Slutade med att jag gick hem med en hel bunt kataloger för sveriges högskolor & universitet. Nu har jag nått att läsa haha ;p När jag kom hem så somnade jag visst på direkten och vaknade klockan 2, damp why? jag är störd och nu har jag damsugit hela huset för att vara snäll, för jag är sjukligt snäll ibland. iaf så är jag trött trött massa trött, vet inte ens om jag orkar åka till Lok, börjar fundera på om jag har järnbrist igen, borde gå och kolla upp det. har ju haft det tusen gånger för så skulle inte förvåna mig om det har dykt upp igen :/ jaja shit the same.
Gick iof och la mig sjukt sent igår, men kunde inte gå ifrån msn. Satt och snackade gamla minnen med en kompis.. Meeeen jag kan inte bestämma mig för träning, funderar på om jag bara ska ut och springa vanliga svängen och nöja mig med det. SÅ blire, hade så länge ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback