När man har tråk

I väntan på bättre tider sååå

..snor jag Amandas lista ;p

dagens humör: Seg som bara katten, gick upp skapligt för jonas skulle ringsa och säga till när vi skulle börja jobba. Så ringde han inte och sa att jobbet var inställt idag och jag blir bara så trött på den här skiten. orkaorka så humöret är inte topp idag.
 var är du just nu? Hemmahemmahemma och fular
vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster: våran trädgård, alla löv är borta på träden och vädret är grått, men man ser också in till grannarna, dom bygger om köket ser jag ju ;)
vilken skiva ligger i din cd-spelare?: Oasis " whats the story morning glory "
tv-program du senast tittade på: Sex in the ciry, meee like
nummer fem i din samtalslista: Fredrika ligger 5:a där vettni
nummer fem i din sms-inkorg: från kristin " london äger Yeah " hahaha fast dom va i sthlm
stad som gör dig nostalgisk: Skulle nog bli vadstena eller motala eftersom jag var och är där så mycket men specielt som liten då vi hade sommarställe i vadstena. mys och gammla minnen
en låt du inte kan höra utan att tänka på dess musikvideo: Beautiful girl ni vet, gash hatarn
vem saknar du?: Stibo " stina " Boberg. Kom hem vi saknar dig
vad saknar du?: Boyfriend eller att bli rik

låt du gått och nynnat på idag: sugarbabes " back around "
tre saker du behöver: En ny mobil, för min nuvarande är cp, en kamera så jag kan ta kort och Pengar så jag kan köpa vad jag vill mihi ;p.

tre saker du vill ha men kanske inte behöver: Allså Mja.. jag behöver inte en pojkvän igentligen och inte en kamera heller och inte pengar, för pengar gör en alltid inte lycklig?
din första olyckliga kärlek: Hjalmar hahaha
tre låtar du relaterar till något ledsamt: chans - kent. håkan hellström - hurricane. yazzo - only you
tre låtar som får dig glad: Finns mycket kommer inte på nått sådär bara

tre låtar som gör dig nostalgisk: Botten anna och every time för den spelades helatiden runt studet tiderna och alla vrålade på som fan
har du mycket skor och kläder?: Ja har sjukt mycket ondödigt och skor som jag inte använder.
vän du senast träffade: Krille

vad tycker du om din mamma: jag älskar min mamma, i helgen har hon vart sjukt snäll
tre låtar som får dig att tänka på fest: säckalåten, lasse lindh - svenska hjärtan och tonight is the night

tre låtar du gärna dansar till: dom där över.

bästa konsertupplevelse: Finns många men where the action is år 2004, me like fyfan vad bra allt var då
film du senast såg: Finding neverland
vem känner dig bäst: Fredrika och Sofia
din äldsta vän: Erik mossberg, Elin L & Fredrika, Emily skulle jag tro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback