No one can get in the way of what I?m feeling

I just want you close, where you can stay forever

Mmm tiden går snabbt när det händer saker och ting runt en, och jag måste erkänna att det inte händer sjukt mycket men får ändå veckorna att rulla på. Ibland rullar tiden på så snabbt att jag inte vet vilket datum och dag det är, måste nog skärpa mig lite. Vill inte att tiden går så snabbt. Jag får inget andrum, får ingen luft att andas in. Ibland flyter jag bara runt i koldioxiden och bara "är" Ibland kan jag bli osynlig. menmen, sånt jag får ta eller hur?
jag är iaf trött på att gå runt och vara ensamen, jag vill ha digmen kan inte få dig. jag har förstått det nu, jag har insett faktat att du bara är en polkagrisklubba som jag vill ha men inte får, så sjukligt sjukt men kan jag få dig? eller ska jag fortsätta tråna efter dig som en jag vet inte vad? Borde jag bara släppa allting och bara säga som det är " flickvän eller ingeting alls " det skulle andra funka, skulle aldrig klara av att välja att inte vara kompis med dig pågrund av att du inte vill ha mig, men vad vet jag? är du bara sjukt svår? blyg? eller nånting..
Fock it, jag får inte fram ens vad som är felet knappt. Felet är vell att jag är för rädd, men jag borde göra nånting åt det för vet inte hur länge jag klarar av att gå runt och bara "vara" där i skuggan av dig, jag skulle aldrig klara av att se dig med någon annan...

43214-65

jaja nog snack om saken om mina känslor, som vanligt blir det en stor lergryta när jag sätter igång och ska skriva. fock it.. Idag har det vart en sjukt tråkig dag iaf, bibblan lite jobb och shit. Tänkte först att jag skulle upp till polisen och gå på deras öppet hus men det var för kallt och jag var trött. Gårdagen var iof mys, slappade med Fredrika helakvällen. Såg på bonde söker fru och grey´s ;p mysmys

Imorrn är det helg om man får sägat, det händer alltid något och på lördag ska lis och lottis ha inflyttnings fest, det får inte missas. jaja take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback