The day after tomorrow

Är vi som ett pusselspel som passar med varsin del?  Jag hoppas du kan läsa min tankar


Hej mitt vinterland kan jag faktiskt ropa idag, ah iaf en skvätt. Var och handlade förrut och valde att gå till Ica ist för att cykla, mamma blir så orolig när jag cyklar när det är halt ute, hon tror jag ska ramla och dö. Men gå, att gå i snövirrvel måste vara det mysigaste som finns. Dock hade jag ingen annan hand i min utan fick icakassen som sällskap, Men vad gör vell det? tanken som räknas.

Pratat med Maria idag också, skönt att tossen är hemma från sjukan nu, orkar fan inte tänka på att hon ligger på sjukhuset och mår apa. Tur att du mår bra igen tottis. Du betyder och jag ska göra allt för att pricka in en helg i Göteborg till dig.. Det lovar jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback