Trötthet och Rastlös

I VÄNTAN PÅ...

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 
Jao det gör jag..
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
vitaminen "en om dagen" haha ;p
Vad åt du senast?
Nyss åt jag soppa och macka
Har du fått någon komplimang idag?
Ja :-) det har jag
Har du varit med i en rättegång?
Nej men har sett på en rättegång med samhällsklassen
Är du polare med grannarna?
Haha ja jag brukar ha snöbollskrig med hasse på 22:an ;p
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska men hon kan ju engelska som alla andra
Vilka länder har du bott i?
Sverige bara!
Senaste piercingen?
Öronen, haha då jag var 12 år. Inte speciellt piercad inte.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Med pappsen hem från stan idag
Gay?
Whot? Ja många är gay.
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Tyvärr, ja. haha
Har du något husdjur?
Nope men saknar min hund Amie
Har du täckt någons hus med toapapper?
nja det har jag ikke
Har du varit på stranden?
JA! Ofc.
Minns du dina/din musiklärares namn? 
japps eva och sedna vare någon fredrik
Hur bra är din syn?
sjukt bra faktiskt
Har du varit på ett party?
Livet är en fest, så yes.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej eller jo kanske
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Jag har ingen bror ;p
Har du varit utomlands?
Jaaaaaa
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Jag har bara varit på ett bröllop och det var fint
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Ja, verkligen.. självklart
Var är dina syskon just nu?
inte hemma för hon bor inte hemma längre
Vad var den senaste drömmen som du minns?
kommer inte ihåg faktiskt
Vem ringde dig senast?
Pappa :-)
Vilken tid gick du upp imorse? 
8.00 prick
Vad ska du göra i helgen?
maskerad står på schemat, ska bli grymt
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Ja toppen som fan, jag kan när som, när kan du? puss " haha
När var du riktigt sjuk senast?
hrmf i norge i sommras
När såg du en kändis senast? Vem var det?
kommer inte ihåg, mina aupair föräldrar hahaha
Vad finns i din bakficka?
ett gammalt tuggummi papper
Har du färglinser?
nejs det har jag ikke
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Snackade i telefinken faktiskt
Vad är det första du gör på morgonen?
Snoozar mitt alarm.
Vad ska du göra efter det här?
sussa för jag är skikkerligt sliten

Kommentarer
Postat av: malin

Vilka länder har du bott i?
Sverige bara!

Men malin då. Nu glömde du väl det viktigaste..?! Vårt kära NORGE juu! ;D

2007-12-04 @ 08:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback