Wind of Change

Torsdag - Damn vad veckorna går och jag bara glider på som på en våg. Snart är det 1:a december? hallå hur fasiken kan hösten gå så sjukt snabbt, jag kom ju nyss hem från Oslo? fattar ingeting, aldrig har tiden gått så fort som iår. Och om precis en vecka är det dags att gå in i vuxen världen och bli 20 år. 6:e december here I come och systemet på det ;p Ska bli skönt att kalla sig "vuxen" mer behövs inte, så speciel är det faktiskt inte. Ska bara bli sknt och komma till just 20 års strecket.. Annars har det fasiken inte hänt jätte mycket. I tisdag höll jag på att dö på träningen, det var så sjukt jobbigt att kuta.. kändes som jag sprang och sprang men kom liksom inte frammåt. Christer fick putta på mig med en hand på ryggen för att jag skulle hänga med. Det gick fan bättre, nästa gång ska jag knyta fast ett rep i hans rygg och ta snålskjuts ;p

Idag har jag iaf vart duktig, betalt räkningar och städat rummet och lagat mat till hela familjen, damn alltså! jag blir en god mor när jag blir stor typ, haha. Städade ju igår också.. jag har gått och blivit lite mammig alltså! Men man blir så när man vart aupair och så uppskattar man mor och far bättre när man vart borta så länge..

Annars rullar allt faktiskt på fint, myser runt och längar efter snö och jul. En speciel längtan går till Idre på nyår. Vår stuga är jätte fint och vi blir ett jätte stort gäng som åker upp och härrjar. Me like ;)

Förresten så betyder fredrika så mycket att jag ibland inte kan finna ord. Hon är verkligen världens bästa kompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback