Jag föll så snabbt med dig, han knappt inte hämta andan

"Här är jag igen, står på samma gammla gata som förrut men nu ensam. Alla känslor är borta, har hjärtat svalnat? Ville prata med dig men mitt hjärta slår för ingen mening. jag blir bara älsdre och äldre och flyr ut i den tomma rymden. Du sa att kärleken gjorde så att världen snurrade runt. Jag föll så snabbt med dig, han knappt inte hämta andan men det höll inte. det känns som att jag inte kan lyfta händerna mot något positivt längre, fast jag gillade känslan av att sväva runt. jag hoppades på att du skulle stanna, men du försvann fast du visste att jag skulle springa tusen mil för dig, jag skulle kunna springa tusen till för att få resa på vad det här betyder. Det här är vad jag är och vad jag kommer att förbli, jag är den bästa flörten och nu är jag ensamen. Men hoppas inte länge till.. jag föll så snabbt med dig han knappt inte hämta andan."

Jag älskar att skriva, skriva dikter och noveller. Det är inte många som tror det, men det är en sjukt bra bearbetning av mina känslor som inte kan beskrivas genom att snacka utan dom kommer ut som ord på papper ist. Vissa av sakerna jag skriver behöver inte reflekteras på nått jag upplevt men kan innehålla småsaker som får mig att skriva ut mig nått totallt. Så tar jag upp min lilla lila diktbok dagen efter om innser " whata fock har jag skrivit " Men allt får stå kvar för det är grymt kul att läsa allt sen.

43214-58

Måndag igen. Dagen har gått dunderfort och jag har vart duktig och städat ut hela Lindas rum pågrund av det har vart ett katastrofområde där i flera veckor, jag har lagt av alla norgeting och kläder där så nu är allt perfa och fint. diskat och härrjat fast jag hatar att diska, mina händer är nästan rädda för vatten ;p och idag saknar jag Oslo igen, det pendlar upp och ner men mitt hjärta är i den staden och kommer så förbli..

take care er sköna tokar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback