jag sa aldrig att jag var normal

idag har min dag vart rätt bra ändå, trots förkylning och ont i foten. det var härlans väder ute idag så jag tänkte, naw jag kan inte sitta inne så jag ringde gustav och lekte med honom ( alltså lunchade och härrja lite på stan ) han är för go den killen.

Sedan bar det hem och åkte upp till lok-gården för att cheka leget såattsäga, inte så mycket där uppe inte. Gick en promenad, lekte med kidsen och fikade och sedan bar det av mot hanna, hanna är go och gla kexchoklá, jag gillar henne mycket. hon och jag är gammla högstadiet kompisar som fortfarande hänger runt. Vi begav oss mot steves för en fika och sedan började det.. vi dampade loss totalt, tog grymt töntiga bilder och bara hade så grymt sjukt kul. jag gillar.. jag har aldrig sagt att jag var normal?

Somsagt den här dagen behövde jag för att komma på andra tankar, för du är då inte lätt att få ut ur huvudet

43214-55
43214-57

Kommentarer
Postat av: Pipen

du e så söt så!

2007-10-14 @ 16:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback