Keep bleeding love

Jag har nu sagt till mig att jag måste börja skriva lite mer seriöst och inte skriva masa blaja om känslor och sånt, Men det blir lätt så när jag är i farten. Jag har så mycket inne i min hjärna som bara sprids ut och det enda rätta för mig och bearbeta saker och ting är att skriva ut allting på papper eller här.. nog om det

Helgen ja! väldigt speciel helg må jag säga. I fredags hade jag och freddis idol-kväll / snackaskitomalltingkväll. Jag älskar våra stunder. Men jag ska sluta titta på idol, det är ju bara fel personer som åker ut helatiden, jag får typ spamser på allt och alla. hur fasiken tänker tv-tittarna, sam var ju klart sämst han sjunger som en gnu. jaja
Dagen efter var det dags att packa sina väskor och dra mot smålands, inget märkvärdigt.. det var faktiskt inte så skojs iår, inte som alla andra år.. smålands är överskattat men träffade iaf syskonen Strand i all är, fast jag fick för mig att en viss jovan ignorerade mig totalt. Men whata fock vad fel man kan ha. Alla kan vell inte vara glada helatiden bara för jag har ett leende på läpparna. och dock kan jag erkänna att jag också kan vara sur och gnällig så det smittar av sig på andra. Mmm!


Tävlingen var isf grymt kul, finaste terrängen på länge.. jag njöt när jag sprang fast jag bommade en del och virrade ommkring till en kontroll så njöt jag ändå. löpningen gick vell sådär men vad fasiken ska jag begära? har ju inte tränat så bra.. Men när man kom på upploppet hade jag en fenomenal hejarklack fast jag höll på att dö för att astman kom upp.



43214-59



Men livet är iaf lite små krångeligt just nu, fast mår bättre än dom andra veckorna efter 25-manna, då låg jag på botten totalt. och efter tävlingen i söndags kändes det också piss men vad fasiken ta tag i promlemet så är allt löst? vad gör jag? jag går ner mig i dom ist. Men somsagt fick ett och annat utträttat igår kväll och nu är allt topp igen, kanske jag bara inbillar mig? kanske han bara är en sjukt svår kille och handskas med, fast jag en av dom få tjejer som vet hur denna kille funkar.. killar allså herregisses ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback