10-Mila >> Springa Eller Försvinna

Nu var 10-mila över. I damkavlen vann Stora Tuna & i herrana Kristiansand, dock låg ju Halden hack i häl på dom på slutet men vad sjutton dom kan inte alltid vinna ;p Sjukt kul var det att kuta igår, dock fick jag gå ut sent men vad gör vell det? från startpunkten och över ett gärde och in i skogen hade jag lite kramp och inte en kotte i sikte, vart var alla? var jag sist? nej det var jag inte men någon löpare var inte där när jag var där helt enkelt ;p Men jag sprang på fint, bommade två små kontroller men var riktigt seg där dom sista 2 km. jag dog nästan ska jag säga er, men jag kom ifatt löpare och tog in 16 placeringar så det är inte fyskam tycker jag. Fint väder bjöds det på och sjukt fin skog. Lite små risigt i början men man ska inte klaga. Väl i mål var det bara vandra till duschen och sedan dra sig hemmåt i minibussen... men jag kan ju konstatera att "fan om jag bara skulle träna lite bättre skulle jag kunna springa snabbare och känna mig ännu mera nöjd" nu kom jag in på 1,03 min på 6,2 km haha!

slottet
Jo det var väldans fint TC iår, vid rosenbergs slott ( kungen var där också ) ;p

Japps! igår däckade jag av trötthet när jag kom hem (nästan) ringde Johan och fick prata med Lovis & Karin, dom var på samma fest och jäddrans vad kul det ska bli att träffa dom på onsdag, det blir kanoners ;)
Nu är jag precis hemkommen från stan med Fredrika, vi har shoppat lite och vart och fikat, mycket nice. Blev en t-shirt och en tröja så nu är jag klar med några inköp. Hämtade även ut biljetten till tisdag då jag åker mot dalmasarna igen... det blir toppen. Tack Julia för biljetten ;) Nu blir det mat och sedan åka till Malin B för lite plugg och sammanställa boken "Animal farm" tråk tråk tråk men måste göras. Vi hörs gott folk ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback