24-timmar samma sak

43214-85

Precis som på bilden där, så känner jag mig idag. Trött, sliten i huvudet och sliten i hjärncellerna ;p Inget vidare. Men då är det bara att ta nya tag och falla ner i gropen och sedan klättra upp igen. För veckan kommer bjuda på mycket roliga saker... te.x matteprov ;p nejdå! Jag skoja eller nae det gjorde jag inte vi har Matte A prov på torsdag, men det roliga med hela denna konstiga meningen är att jag ska till Göteborg på fredag. Och det kommer inte bli lite nice? Mycket nice. Åka med Johan och två till.  /Jag längtar efter johan / och så ska jag träffa Maria också, Min tvillingsjäl nummer ett. Vi har inte setts på ett halvår, det kommer bli ett tårfyllt återseende. My gash giv mig fredag redan nu. Men först så ska några fiskpinnar och potatismos åka ner i min mage ;p

Jag ropar ut ditt namn
och sträcker ut en hand,
så långt mina armar räcker



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback