Always You

43214-80

Nu känns det verkligen att våren är på ingång, dock är det synd att jag inte har hunnit åka skidor så mycket som hade velat göra denna vinter. Blev bara veckan i Idre vid nyår, men det kändes inte tillräkligt. Blir lite sugen på att åka till Hemsedal 1:maj helgen men det blir det inget med, det hinns inte med. Men förra året var det en av dom lyckligaste dagarna på hela förra året. Det var kanon väder, strålande sol och bra skidåkning och fest. Skulle gärna vilja dra tillbaka tiden till just dom dagarna med Maria, Linnea och Marie. Men det kommer fler tåg, valborg detta år blir det nog Uppsala och åka till Lott och dra en vals. Det var länge sedan jag träffade henne och så passar det ju bra att Borlänge inte är allt för långt ifrån Uppsala så då hinner jag åka förbi och vara med Johan. hur bra låter inte det på en skala? Jo sjukt bra ;p

Men som sagt, pratade med Lott igår och det är inte ofta jag hinner snacka med henne nu för tiden. Tiden rinner ju iväg så snabbt också. Nu är det snart två år sedan jag tog studenten vid katedral och vi gick i samma klass. Jag saknar den våren i 3:an vi gjorde så sjuka saker helatiden. Åkte ut till Lott med hennes bil med högsta volym på stereon och cruisade till vadstena där hon bor. Östgötaslätten är sjukt underskattad, och mitt där ute bor hon. Alla studentskivor som vi trillade in på och inte snacka om Lotts egna studentskiva då jag trillade ner från en stol, blev omskinkad i en bil och skumpade vin över halva församlingen. Lyckliga dagar och studenten skulle vi ta och det gjorde vi. Men nu ses vi inte lika mycket, det är för synd. Men nu blir det av, Uppsala på valborg och återigen kan vi göra störda saker som att dra sjukt dåliga skämt, dricka lite öl och cruisa i bil och fucka ur totalt som bara vi kan göra. Säger bara en mening " whats in it for me " och då skulle lott svarat: " I really gotta know oh! " standard sången på engelskan och på rasterna. Saknar dig sötleffe ;p

Ja! Men nu är det fredag igen, slutat skolan och jag har vart sjukt duktig och vart på biblioteket och lånat tyngsta böckerna ever. Två st " Pingströrelsen genom tiderna " & " Pingströrelsen i skåne " Yes mam! nu ska det läsas lite. Varför jag lånade dessa böcker är för att jag ska skriva ett arbete om Pingströrelsen helt enkelt. Sista arbetet i religionen och fixar jag mvg på även detta arbete så sätter jag även mycketvälgodkänt i hela religion B och den chansen sumpar jag inte. Jag kanske borde bli religionslärare? Nae det tror jag inte, men kanske lärare?

Nu ska jag ut i solen och dricka kaffe och njuta av livet. För livet är vell för underbart så säg. Jag säger som björn gustavsson "Wohooooo living the dream"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback