And shine your light through the hearts of stone

43214-69

Ah gash
! Samhällskunskapsläxan var visst lite större och svårare än vad jag trodde när jag väl hittade mina papper... tjahopp? Men nu är det ju det gjort så vi får vell se hur det går - Leva eller dö på lektionen såattsäga ;p skämtåsido men Matti vår lärare är snäll så det blir nog fint ändå. Det är nog inte så så att jag satsar på MVG i samhäll B utan bara VG så nått litet misstag ska nog gå fint. Han brukar vara väldigt förstående och man behöver inte lämna in allt i tid, men dessto mer att lämna in om någon månad eller så.

You can tell your soul, I will not let go
And you can bring it all back home
And shine your light through the hearts of stone

Skolan är så sjukt rolig just nu. Engelska B gruppen måste man bara älska. Alla har så roligt och skrattar, våran lärare Lisa är guldvärd och ingen skäms eller tycker det är jobbigt att prata engelska inför hela klassen. Igår var det även studierådmöte, snacka om att vi tar det här rådet på allvar. Imorrn ska vi träffa politker som kommer till skolan och snacka med dom och ställa frågor och ge svar. Vi har även gett ut en enkät som eleverna på skolan får besvara och lägga i en låda som vi tillverkat hela själva ;p Vi ska även ha "klassfest" tro det eller ej, men man kan ha klassfest på komvux och vi ska ha det också. Käka middag, dricka bärs och festa. yeah! det blir kulans tror jag. Men om man kanske borde slänga ihop några frågor till dessa poliker som kommer och invaderar skolan imorgon, vad frågar man dom? Jahadu... Sånt som märks kanske, hoppas dom är snälla. Igår hade jag och Malin B även väldigt kul med skolans kopieringsmaskin. Vi eller jag kanske man mer ska säga,  jag la händerna så dom kom ut på fina papper. Skolan är rolig alltså ;p Som sagt nu kanske det är dags för lite kaffe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback