Blåsippan ute i backarna står...

43214-96

Nu har jag vart sådär duktig igen, räckt upp handen flitigt på mattelektionen + att jag gjorde matteprov idag. Sedan har jag drillat med syster en svänga på stan för att sedan vara ännu mera duktig och gå tillbaka till skolan och få svar och tips av min samhällkunskapslärare Matti. Så med andra ord, jag har alla hästar inne i stallet. Nu ska bara rättskunskapsprovet skrivas imorrn sedan är det helg.

och i helgen är det 10-mila, jag ser faktiskt fram emot det. va inte på 10-mila förra året för då var jag i norge och kunde inte ta ledigt. Så nu blir det andra bullar och premiär är det för mig också. Ska bli kul att träffa allt folk igen, springa, spurta i mål och känna hu lok-tischen åker upp på höfterna så man får panik var tredje sekund. Det är livet det ;p Men först ska det bli 10-mila träning ikväll uppe på Lok. Tänkte att man kanske ska visa sig där uppe nångång, verka lite seriös iaf. Sedan måste jag hem och plugga igen... Men nu gott folk blir det solning på altanen, man vet aldrig när den går i moln och det börjar regna.
have a nice day ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback