Göteborg / Ugglarp / Kärlek

Yeah! då var man hemma från göteborgstrippen. Sjuk härliga dagar nere i götet och massa sol. Det hela började med att Johan, Jonas & Frida hämtade upp mig med bil i Örebro på fredagen för att sedan fortsätta ner till Tåstorp där Johan och Jonas skulle spela in en gospelkör på lördagen. Så när vi kom dit på fredagskvällen grillade vi hamburagare och så fick vi sova över i denna lilla "församlingskyrka" på liggunderlag. Japp! vissa av oss är lite känsliga för att sova på hårt underlag medans jag är van genom erfarenhet av läger och dylikt ;p

Dagen efter så åkte jag och Frida till göteborg medans Johan och Jonas stannade och skulle spela in hela kören. Träffade Maria och det var helt underbart att träffa henne igen, efter ett halvår. Vi satt och tjattrade och skrattade tills tårarna rann och sedan drog vi in till stan och strosade omkring i kvällssolen och träffade fluff och ullis på någon uteservering. Sedan drog vi hem och myste och tittade film tills johan och jonas kom och hämtade upp mig 02.00 för att dra till sigrid och frida där vi skulle sova. Snark man var inte lite trött den natten.

På lördagen drog vi alla till botaniskaträdgården och lunkade, sjukt vackert och sjukt härligt väder. Vi lunchade och stötte på otrevlig personal på cafét och tog massa kort. Sedan fick vi för oss att dra till ugglarp / falkenberg till Johans sommarstuga och grilla så no deal med det, vi satte oss i bilen och hörde och möttes verklogen av havet och fin solnedgång med grill, nachochips och kärlek...

43214-8643214-8743214-8843214-8943214-9043214-91
43214-9243214-93

På måndagen var hemrese dag och vi han med att träffa johans kompis emil och sedan fika i haga med världens godaste och efterlänktade kaffe ( jag hade inte druckit kaffe på 3 dagar då ) så träffade jag jennie runesson mitt i allt, det var riktigt trevligt. Efter det bar det hem mot Linköping igen och jag kände mer kärlek än på länge. Tack för en trevlig weekend ;p


Kommentarer
Postat av: Kristina

Vilka fina bilder :) Götet är härligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback