Jolene

Bara för att Frida Öhrn från "Oh Laura" gör en sjukt bra cover på denna sång http://www.youtube.com/watch?v=2TP-ZJWpk1Q&feature=related och hon är helt fantastisk här http://www.youtube.com/watch?v=ZX3xe_nXbgA&feature=related  jag ryser rakt igenom, vilket röst hon här. Jag älskar henne röst helt enkelt!

Idag är det så deprimerande väder så det finns inte, det bara regnar och regnar. Åkt bort till ekholmen för att inhandla lite dricka inför kvällen och vart verkligen dyngblöt. Ikväll blir det middag och lite party med lok-bruttorna. I really need it, vi ymgås ju inte allt för mycket längre så det ska bli sjukt kul att komma iväg och göra nånting. Dock har jag inte planerat hur jag ska komma ut till ryd ännu. Dom alternativ jag har är: Cykla och bli genomvår och utan bankomatkort och endast några lösa pengar, Åka buss och vara torr men ändå inget bankomatkort eller vänta på att mor och far som visst hade mitt bankomatkort ska komma hem och malin kommer lite försent? Hrmf, svårt val det där. Jag ska ta mig en powernap och fundera över detta ...

Igår vart det en slappkväll, tittade på "så ska det låta" & "vart fan är mitt band" och efter det var jag sjukt rastlös men ändå somnade jag sjukt bra igår. vaknade upp sjukt sent idag också, det är inte bra att sova så mycket som jag gör ;p Men är man trött så är man. Nu ska jag kila iväg och fiffla och försöka komma på hur jag ska gö för att komma ut till ryd. Ha en toppen kväll ;) Tjingelings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback