Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

43214-78Jag vet inte vad det är, men jag blir 16 år igen. 16 år när jag lyssnar på Håkan Hellstöms nya skiva. Låtarna är sjukt fina. Jag kan få upp den där känslan från Håkans konsert sommaren 04, står och trycker med tvåhundra andra personer men ingen bryr sig om att det är trångt och varmt utan bara står och sjunger med och nästan gråter. Den känslan var underbar. Jag och vännerna och Håkan, fast jag inte lyssnat på honom flitigt så betyder han ändå mycket på något sätt och nya skivan är verkligen bra. Låten Kärlek är ett brev skickat tusen gånger är sådär tårdräpande. http://www.youtube.com/watch?v=flQ8XJDIFGc&feature=related här har ni den, lyssna och njut. Nu ska jag fortsätta lyssna sönder alla låtar och göra läxorna. Yeah sjukt bra musik att plugga till, lagom lugn och vacker. Hoppas ni har haft en lika bra dag som mig? Dock så svek Hästpojken spelningen på carlings, vart lite butter för dom kom dit och skulle börja spela men drog sedan för dom inte "hann" Orka! Men jaja, shetsamma. jag fick se dom och se dom gå och texterna kan jag redan och mja dom såg lite bakis ut så ja vad säger man? Lycka till på spelningen på HG ikväll.

Skjut ingen imorrn du kan skjuta idag, Kyss ingen imorgon du kan kyssa idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback