Kiss Me

43214-65

Ikväll blir det en slapp fredagskväll här hemma. Har precis ätit massa god mat med mor och far, det är det är som är så bra med att bo hemma att man får så god mat helatiden ;p Annars har jag fått en ny cykel av en av mammas jobbarkompisar. Det var snällt må jag säga, för jag behövde ju en cykel då min vart stulen för väldigt länge sedan. Så nu kan jag börja cykla igen, yeah! Jag är inte längre en bussnörd utan en cykelnörd, känns fint. den gick dessutom som på räls fast bara en växel av fem funkade, och det var det tyngsta växeln som funkade så det var lite trögt att cykla hem men det där får jag fixa till så är den som ny ;p Så är det...

Skönt med fredag som sagt, lite skola idag blev det. Religion vid 9 och vi fick tillbaka våra arbeten och jag var lite nervös eftersom jag gjorde mitt arbete sissodär dagen innan det skulle lämnas in och mja man kan säga att jag joxade till nånting, inte okej... Men jag satte MVG på hela arbetet så nu är jag skikkerligt stolt över mig själv och vet verkligen att jag kan bara jag vill och förstår. Så var väldigt lycklig där ett tag imorrse. Sedan hade jag den där sega rasten mellan 11 & 2 och jag fick gå en liten sväng på stan. Så jag hälsa på Hanna inne i hennes butik och gjorde lite ärenden till henne, diverse gick och köpte latte dock fick jag den gratis wihu! Then back to school för rättskunskap och snacka om brott och straff. Även där fick vi tillbaka proven och jag satte VG, hrmf! jag tror jag börjar komma in i skolan nu. Är så grymt lycklig för jag har haft det knökligt i skolan och nu har jag börjat få bekräftelse av mig själv att jag kan. Det är vell självdisiplin på det hela och att "orka" sätta sig ner med skolarbete och bara göra det och inte skjuta upp saker. Ja som sagt, en sjukt bra dag men en ny cykel, bra betyg och ett glatt humör för idag kunde jag cykla hem utan vinterjacka och känna vinden mot tröjan bara, Lovlie det är VÅR i luften gott folk





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback