Kroppen och huvudet hänger inte med idag...

Fasiken vad jag hatar Studera.nu just nu, eller ja! Jag hatade. Satt fasiken halva dagen igår, gjorde uppehåll för mat och telefonsamtal, men resterande tid satt jag vid datorn och försökte lägga in utbildningarna jag sökt på studera.nu men det krånglade hela tiden, satt från 17.00-2.00 inatt så nu är jag äkligt trött men nu är allt inskickat för 5 min sedan. Det var då på tiden att sidan började funka. Fick panik i morrse, har drömt mardrömmar inatt och ringt till mamma och vart ledsen i ögat hela dagen. Men som sagt nu är det gjort så det är la bara och vänta och så om man kommer in på något... Jag orkar inte åka på samhällskunskapen är så skikkerligt trött och sliten. Mitt huvudet hänger inte riktigt ihop alltså men jag är inte den som skolkar så jag ska dra ner om en stund ändå. Fast skippar nog träningen ändå, orkar inte. Min kropp orkar inte! Mitt huvudet värker ;/ tolltoll till mig själv.

Det var bara det jag ville säga. hej svejs leverpastej ;p


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får ha sånna dagar. jag vet att studera.nu är alltid en bitch och har alltid varit. men jag är glad och stolt över att du har sökt och sen får du väl se vad som händer. i slutet av juli vet du. och om du kommer in på något så lovar jag att bjuda dig på en öl eller två. saknar dig kusinen min. ps imorrn så åker jag till samoa!!!!ds

2008-04-15 @ 14:25:17
Postat av: liza

vad har du sökt raring?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback