Längtan Skala 3:1

43214-66Yeah! Då var man precis hemkommen från Fredrika, herregud vad skönt att hon är hemma. Nu kan allt gå tillbaka till det "normala" eller nejdå men skönt att hon är hemma, har saknat henne sjukt mycket. Nu kan jag bara dra cykeln ner till henne när som helst när jag har tråkigt. Vi har mest suttit och snackat och kollat på kort från idre. Lyssnat på musik och sett robban ta sönder en hel kontorsstol, det var grejer det. Den bara vek ihop sig och det gjorde jag också... av skratt ;p Nu sitter jag här igen och lyssnat igenom musiken på datorn. Tänka sig att man alltid kan hitta massa godingar till musik. Musik man inte lyssnat sönder på hur länge som helst. En låt som jag aldrig ska sluta älska och som jag aldrig kommer bli trött på är Plane med Jason Mraz. Det är en typisk låt som jag kan sätta på repeat flera gånger om. Just den låten skulle jag vilja sjunga in i en studio, jag sla aldrig sluta lyssnat på den. Det är min tänkar låt...

kyss mig hårt [kyss mig]
kyss mig som en slägga [kyss mig kyss mig]

Imorrn bär det iaf av mot skolan igen, Studierådet har möte och vi ska träffa några politiker. Kan ju bli intressant faktiskt, eller ah det tror jag det blir iaf. Men så saknar jag dalahästen Johan men det är annan visa, fast en väldigt fin och vacker visa...

Ge mig en kyss innan du går
att bygga en dröm på
en kyss innan du går
en kyss att bygga en dröm på

vad jag hoppas att du, kan se mig nu
vad jag hoppas att du, hör mig nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback