Lyckan kom när jag stod still

43214-72


 

Tänk att det finns så många unga och begåvade tjejer och killar som sjunger bra. Jag vill också kunna sjunga så där sjukt bra så man blir tårögd eller helt facinerad. Har kollat runt lite på youtube då och då och upptäckte "Ica maxi next new star" flickor & pojkar mellan 15-20 år som tävlar och får följa med på någon turne i sommar tror jag. Sinnesjukt vad unga begåvade ungdomar vi har i sverige som sjunger fett bra, bättre än unga Amy Diamond. Jag säger då det, jag blir fett avis. Jag saknar musikskolan ibland, det gör jag!

Skolan är slut för idag iaf, vi har ju haft politker hos oss idag och dom var trevliga och snälla men alla snackade inte så mycket. Var mest vi som fick sitta och drilla om vad vi tyckte och kände. Så satt jag och snackade om nånting och så fick en för sig att jag hade skrivsvårigheter bara för jag snackade om att det blir ett större problem för dagens skolungdomar att dom inte lär sig skriva och tala tidigt. Så mja, dom trodde jag hade dyselexi haha och lärarna på skolan och mina vänner satt och försökte att inte fnissa ihjäl. Jag hann inte ens rätta till problemet som uppstod så dom får tro att jag har skrivsvårigheter haha... så det kan gå gott folk!

Idag skulle jag även ha träffat hanna men som sagt politikerna tog upp hela dagen så jag får be om ursäkt för det. Synd även att jag inte kan kolla på "what about a band" som spelar i SVT gävledala ikväll. får helt enkelt kolla på webben senare ist. Nästa vecka ska jag även till göteborg med johan, jonas och frida. det blir kulans det och då får jag även träffa min maria som jag inte träffat sedan Septemer, herregisses vad tiden rullar på efter norgetiden. Saknar alla vännerna och emma, ida och jessica får gärna komma hem. Så vill jag leka massor med Fredrika också nu när hon äntligen är hemma. Amanda, Stina och Lisa också.. Allihoppa vill jag leka och skratta med.

Men nu blir det käk och kaffe. kaffeberoende? svar ja! tacka då minibutiken "smått och gott" på storgatan för att dom gör världens godaste kaffe. Wey! take care



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback